Saturday, June 23, 2012

x da yang berharga dan mereka yang terbaik :)

hye..
tinggal 1 minggu lg dan 1 hari dari sekarang aku akan melihat hasil 6 bulan didikan aku kepada mereka semua.apa yang aku lakukan untuk membuktikan pada mereka yang suka memandang akan kesalahan bukan memberi sokongan dan aku tunaikan impian pelajar aku untuk mereka pelajari apa yang mereka ingini.cuma aku x tahu apa yang mereka mahu sebenarnya..adakah segalanya hari ini adalah keterpaksaan?
ya Allah kau saja tahu apa yang aku sedang lakukan.
pengorbanan yang tiada berbelah bahagi pada sesiapa pon.aku memberikan yang terbaik agar mereka tahu hidup ini x sesukar mana namun x mudah nk lalui.
harap mereka menerima aku guru mereka seikhlas hati. biar ada kekesalan namun aku tahu mereka adalah segalanya.
seseorg mengingatkan aku bahawa menghormati siapa saja yang menjadi guru pastinya kita akan berjaya kerana walaupon sedikit kamu dapat lebih baik dari langsung x tahu apa2.
isnin 25.6 adalah presentation mereka dan jumaat hari terakhir aku bersua dan aku akan lepaskan mereka seperti mana mula kau terima mereka.
dengan tangan terbuka dan dengan berlapang dada aku kembalikan mereka kepada nasib hidup[ mereka yang dah Allah tentukan.
Aku cuma berharap yang mereka tahu
"AKU AMAT MENYANGI MEREKA".

mereka antara yang terindah dalam hidup aku.

No comments:

Post a Comment