Friday, May 11, 2012

aku luahkan sekarang.

Ya Allah...
sesungguhnya kau mengetahui apa yang sedang berlaku..
dan aku yakin dugaan yg kau beri pastinya dugaan yang aku mampu hadapi..

terlalu byk nk diluahkan kerana byk jua yang aku ingin tahu...
1st sekali, hari rabu hari yang aku rasa sampai tahap aku da x mampu nk tahan rasa dalam hati dan aku x dapat berhenti dari berfikir tentang mereka..
sehingga aku demam dan x mampu nk pk ape2..masuk hari ke 3 dah demam masih x kebah
MC aku amik aku simpan ja dalam laci meja aku sbb aku rasa aku punya tanggugjawab terhap mereka. aku cuba senyum. cube ketawa walau aku rasa snagt lemah Allah ja tahu saat tu hati aku snagt sedih..
Terasa aku x punya sesiapa, ini kali ke2 aku jatuh sakit,aku merawat sakit sendirian tanpa sesiapa.ke klinik sendiri lepas tu terus ke kelas, sediakan barang2 untuk mereka buat assigment bg siap.beralas baju sejuk ngan carpet kecil tu aku aku tdo kat bawah celah meja aku.bila aku bangun x ada yang lain bermain di fikiran aku...
AKU NK  MAK AKU!!
tu jer yang ada di fikiran aku..puas aku tangis x terhingga..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 bila aku pandang 2org yang dlu menjadi teman baik ku
semakin sebak, kerana sehingga hari ni aku masih x tahu punca..
kelihatan ketara perubahan mereka hingga menjadi tanda tya.
adakah ni semua salah aku?
ini ke puncanya yg aku fikir sampai aku demam..hummm
Ya Allah,
sedihnya hati ni.
aku redho
 munkin aku terlalu sayangkan mereka selepas
aku memberi untuk mereka,
sehingga saat ni aku masih berfikir
dari tingkah laku
aku nampak seperti aku x disenangi lg.
maybe macam aku selalu ingatkan diri aku
maybe i'm just a "CIKGU' and i cant be your 'FRIEND'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
now aku da x tahu ape2 pasal mereka,
x da lagi cerita happy dikongsi
x da lg masalah yang diadukan
x da lg masa boleh diluangkan..
hermm...maybe i'm not "COOL" like before
maybe this is the truth
dan aku x leh menghalang apa yang dah berlaku.
tp sekurang2nya jelaskan apa yang berlaku.
kenapa ngan kamu sebenarnya?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hope its not too late explain kat saya.once sy dah x terima sy x kan terima selamanya.
jika kamu bertaya kenapa pula sy bersikap seperti hari ni?
jawapannya sy memberi masa untuk seorg yang meminta dia diberi masa untuk baiki keadaan pada yang asal.itu saja..kerana dy juga mengakui dy bukan rapat dengan aku disebabkan org lain dan megakui jua aku sabagai saudaranya nya.Yg menjadi pertanyaan kenapa hal ni nampak ketara sekarang?
tamatkan la semua ni
sebelum berlaku lg salah faham
yang lebih teruk.

*apa yang sy luahkan adalah tentang apa yg sy rasa,x semestinya betul, jika salah terangkan supaya sy x salah anggap.jelaskan apa yang benar2 berlaku.semua ni kerana saya sayang kamu semua.sy x nk jadi sesuatu yang x di ingini kelak.

ya Allah...pimpinlah aku ya Allah supaya aku x menganayai mereka dengan setiap apa yang aku rasai.

1 comment: