Monday, April 9, 2012

bukan kerana...

Salam,
hey...
sekali lg blog aku di update ngan rasa malas gle..aku update kat mana lg lau bukan bilik opis ku rumah ke2 ku,,,hahahha. malas2 pon rasa nk udate gak..ape kena ngan aku ntah..
       Setakat hari ini segalanya Alhamdulillah..segalanya berjalan lancar sepanjang aku mejalani hidup keseorangan di KL ni..apa yang aku boleh katakan kerana ini semua takdirnya.. org cakap perancang kita yang buat tp Allah tentukan,tp aku yakin apa yang dirancang hendaklah disertakan doa supaya rancangan ditunaikan tanpa ada sebarang kekecewaan.. namun sehingga kini masih belum jelas apa yang aku cari selama hidup ini.aku lalui apa saja yang di rancangNya sehingga la aku berdiri di sini...
Apa yang mampu aku katakan hari ini "Bukan kerana" mereka aku berada di sini.ni semau kehendakNYA!
Genap bulan yang ke-4 aku ada di KL menjalankan amanah mendidik anak bangsa ku..tiada curiga atau pilih kasih antara mereka..namun di sudut hati kecil aku..aku terasa SEDIH tatkala aku fikirkan saat dan masa mereka akan berlalu nt.... Ya Allah berikan aku kekuatan untuk aku tempuhi,semua ni Bukan Kerana aku membenci mereka tp aku AMAT MENYAYANGI MEREKA..
munkin sukar untuk korang fhami apa yang aku rasa kerana aku sering ditingglkan oleh org2 yang aku sayangi dan juga akan kehilangn mereka jika aku menyayangi mereka..ahhh..ni bukan mainan perasaan tp KENYATAAN! huh!
semua makluknya DIUJI namun adakah aku kuat nk hadapi semu ni..apa yang aku alami BUKAN kerana nk meraih simpati namun aku x mahu mereka jua seperti aku.

.semoga berjaya untuk kalian!

No comments:

Post a Comment