Friday, March 9, 2012

still about life.

SALAM.
hye!
berkurun x buka tentu2 dah berkurn x update..hehehe
just to say hye..i miss my mom and my family right now.
sekarang aku keje kat Kepong ,KL..so camne nk describe rindunya kampung aku x tahu nk cakap camne.....
setiap hari aku rindukan mereka...

ada 1 perkara nk bgtahu..
aku x pernah berangan2 punya pelajar sendiri..tp sekarang aku punya anak2 org yang harus di didik seramai 13 org...amahan yg sungguh besar..Ya Allah kau permudahkan lah urusan aku dalam menyampaikan ilmu pengethuan fotografi aku kepada anak bangsaku sendiri.. 2 bulan yang dah berlalu aku hadapi jer dengan senyum dan tawa supaya aku x rasa akan kesunyian dalam hidup aku.namum meraka semua lah jua menjadi kawan dan teman aku setiap hari..
guys! CIKGU SAYANG KAMU SEMUA! muaaahhh! 
 seminggu cuti cikgu akan rindu kamu semua~~:(
:()


sebahagian jer yang ada ni..nt ada lg...
bye.

No comments:

Post a Comment