Thursday, April 19, 2012

aku sayang mereka..

aku sayang mereka,aku rindu mereka, aku kasihi mereka yang hadir dalam hidup ku saat ni ataupon kenangan yang lalu..
siapa mereka?
jantung hatiku my lovely abah ngan mak
mak abah, nenek,abang, adik,kakak ipar anak2 buah aku,kawan2 aku,student2 aku, ofismate aku, roomate aku,org2 yang dekat dngan aku, dengarkan masalahku,tempat aku mengadu,tempat aku hilangkan segala kesedhan dan kerunsingan aku dll...ahhhh aku sayang mereka..
family aku adalah segalanya bagi aku kerana apa jua susah senang sedih dan segalanya adalah mereka.mereka milik aku selamanya.
baby2




anak2 kesayangan



kawan2 plak?
ermmm..sepanjang hidup aku x ku punya seorg kawan yang setia untuk jadi teman sedih atau pon senang aku.
byk hanay dikala senang jer.adat la manusia..tambah2 yg x da pertalian pastinya mereka akan pentingkan diri sendi..hurr..sehingga hari ini mereka hayalah kawan bukan sahabat akrab ataupon sedara. 
jika diberi peluang cari sorang kawan pastiny aku x kan menjumpainya..aku x mahu ambil dy dari perjalanan cerita hidup dy sendiri.maksunya maybe kawan aku tu da pya life yg baik takut nt berubah pula kepada  yg buruk.
hari ini AKU cuma dapat memandang dari jauh,merasa tanpa melihat,merindu tanpa berharap akan menjumpai mereka lg.
saat ini aku aku berjauhan dengan family aku tp kat sini aku punya keluarga yg mana aku perlu  membimbing mereka.aku ada student aku..mereka pengubat segalanya walaupon aku terpaksa berkorban apa sahaja untuk mereka.sedih gembira sakit hati dan lain2 aku ketepikan kerana aku syg akan mereka..uhhh...ada jg yg rapat ngan aku sbagai student,kawan baik,dan my sister..\
my student 1st bacth :)

sehingga sekarang aku SANGAT2 SAYANGKAN MY FAMILY AND MY FRIEND tp aku x tahu sampai bila mampu untuk aku sygkan mereka semua dalam hidup aku.
takut mengunkapkan sayang kerana takut akan kehilangan yang pernah aku lalui dulu..
x sanggup kena lg kerana x da lg ruang hati untuk dicalarkan lg.huuuuuuuuuuuu...
sy syg mak abah saya dan family sy. sy sayang kwan sy sy sayang student sy, sy syg my sister.
sy syg my sister.
argghhh saya saya SAYANG SEGALANYA DI DUNIA NIIIIII!!!

No comments:

Post a Comment